Referenties

Diakonessenhuis Utrecht Zeist Doorn

"Ik ervaar TC&O Mobydesk als professioneel en gestructureerd, hoewel de communicatie en manier van omgang informeel, persoonlijk en laagdrempelig is.", aldus Elberik Wolters, coördinator vervoersbeleid Diakonessenhuis. "Dat is zeer prettig en ik kan daardoor altijd mijn vragen en moeilijkheden bij hun kwijt, wetende dat dit snel wordt opgepakt of opgelost.


Triade Vitree

"Bureau Vervoer TC&O ondersteunt mij deskundig als Frontoffice in het dagelijks proces van cliëntvervoer naar de dagbesteding en kindbehandelcentra", aldus Irma Bijman, Coördinator Vervoer bij Triade Vitree. "Mijn managementrapportage vul ik aan met de gegevens die ik van TC&O “op maat” aangeleverd krijg. Daarnaast kunnen cliënten, ouders en medewerkers gebruik maken van TaxiplanningOnline (red. TOL). Hierdoor kan men eigen regie blijven voeren, iets wat past bij mijn visie." 


Zuyd Hogeschool

TC&O Mobydesk helpt mij bij het ontzorgen van de factuuradministratie en het aanvragen van OV-abonnementen.", aldus Ralph Colleije, Contractmanager/ adviseur Facility Management bij Zuyd Hogeschool. "TC&O controleert de facturen van de vervoersbedrijven en handelt OV-aanvragen af. Verder kan ik te allen tijde bij TC&O terecht met allerlei vervoersgerelateerde vragen. Zo kan ik bijvoorbeeld terecht met een vraag over de impact van het verhogen van een OV-regeling.


Onze opdrachtgevers